Search This Blog

Thursday, January 13, 2011

Manusia yg tak tau di untung!

Never ending story when you talk about this kind of people!!! Indon Maid... kenapa dia org ni mmg tak tau nak bersyukur???? Tak tau bezakan halal haram... Dah ada suami pun boleh lg buat hubungan sulit!!!! Aku tak kisah sgt pun dgn hal2 personal dia org ni tp bila dah kaitkan dgn aku dan family aku..mmg aku naik angin!!! Kita amik dia keje, kita bg dia mkn dgn harapan dia dpt tolong ringan kan beban kita tp menyusahkan kita lg ada...Mula2 dtg buat muka seposen ckp nak keje, bila dah mula rasa senang, mula la lupa diri, lupa asal usul...
This is all started when she met a guy, fall in love (konon nyer....) which she thought will be her happily ever after!!! Pleeeaseee...get real. Kau dah ada suami, dah ada anak and dtg sini nak cari rezeki tp bila ada jer jantan lain yg ayat lebih kurang ko dah lupa asal usul ko!!! Mmg tak selamat la ko dunia akhirat!
Baru sebulan keje ngan aku ko dah buat hal camni...Agak nyer kalo dia keje lg 2, 3 bulan, tau2 esok buncit jer perut dia...Lg satu masalah...Rasa nyer boleh sakit jantung kalo dpt maid camni lagi....
Cakap dah memang la putar-belit...kat org ni ckp lain kat kita cerita lain....tp y pasti nyer dlm cerita yg di rka tu dia la yg jd mangsa... So, sesaper yg dgr citer dia mmg akan rasa kesian la mcm dlm citer2 sinetron tu....Mmg sadis abis!!!
Ya Allah...sakit hati ni mmg Tuhan jer yg tau...tak hilang lg sampai ari ni...Jangan sampai aku jumpa ko lg!! Menyampah sgt aku tgk muka ko..nasib baik aku tak mengandung skrg...
I just hope you'll be live in a miserable life because you deserve that!!! Sesuai sgt utk org yg tak tau bersyukur dan berterima kasih mcm ko!

No comments:

Post a Comment